معصرات

وانزلنامن المعصرات ماءثجاجا

معصرات

وانزلنامن المعصرات ماءثجاجا

کریمه اهل بیت

    میلادکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بر ارادتمندان و دوستداران اهل بیت مبارکباد. 

 امام جواد (ع) فرمودند : هر کس عمه مرا در قم زیارت کند اهل بهشت است .  

چه زیباست روز ولادت آن بانوی بزرگوار روز دختران نامگذاری شده . 

خوشا به حال دختران مسلمان و ایرانی که الگوهایی چون این حضرت دارند . 

 

 دختران ، این هدیه های الهی رحمت باغ زندگی اند .خدا را شاکرم که به من هم یکی از این هدایا را عطا نمود.

 

 

 

چو ایران نباشد تن من مباد...

مدتی این مثنوی تاخیرشد                مدتی بایست تاخون شیرشد 

      مدتی بودبخاطرمشغله کاری ومسافرت نتونستم مطلبی بنویسم سعی می کنم ازاین به بعدبیشترخدمت بازدیدکنندگان محترم باشم شایدبپرسیدکجابودم مدتی شهرستان خودم بهشهرخدمت والدین وخداوندتوفیق داددهمراه پدرومادربه زیارت عتبات به عراق رفتم درآنجاگذشته ازلذت زیارت چیزی که نظرم راجلب کردفلاکت،بدبختی وبیچارگی مردم عراق بودقبل ازاعزام مدیرکاروان می گفت: اگرمی خواهی معنای کاپیتولاسیون رابفهمی باید بری عراق...!!! واقعااهانتی که آمریکاییهابه مردم عراق می کنندقابل بیان نیست قدرکشورعزیزخودمان رابدانیم چه زیباگفت شاعر....چوایران نباشدتن من مباد