معصرات

وانزلنامن المعصرات ماءثجاجا

معصرات

وانزلنامن المعصرات ماءثجاجا

بهترین روز من

امروز بیستم آبانماه یازدهم ذیقعده روز ولادت امام ر ضا (ع) یکی از بهترین روزهای کاری من بود . امروز به اتفاق مدیریت محترم آموزش و پرورش ، کمیته امداد، اداره امور عشایری و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان سرایان به مناطق عشایری رفته بودیم و در جمع دانش آموزان با صفا و صاف و ساده ولی محروم از همه چیزِ عشایر لحظاتی بسیار شاد و شیرینی را با هم گذاراندیم . حضور در جمع با صفای دانش آموزان عشایری مرا به دوران کودکی و نوجوانی ام برد که آن را در مدرسه ای ساده و بدون امکانات گذراندم  اما با معلمی مهربان و دلسوز که جای همه کمبود ها را پرمیکرد .

 شاید گاهی سر زدن به این مناطق و آگاهی  ازحال و احوال اینها خالی از لطف نباشد تا کمی هم به خود آییم تا  متوجه نعمت هایی شویم که اطرافمان را گرفته ولی ما گاهی آن ها را نمی بینم . واین باعث میشود که خدا را هم گم کنیم . ... 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دوست 1387/08/20 ساعت 11:23 ب.ظ

به امید موفقیت روز افزون شما

على رضا 1387/08/25 ساعت 10:37 ب.ظ

جألبه موفق باشید

[ بدون نام ] 1387/08/26 ساعت 07:09 ب.ظ

بنام آنکه نام دلربایش بود درمان درد بندگانش
به لب ذکر شفابخش تو دارم خدایا هر چه دارم از تو دارم
امسال در آغاز سال تحصیلی یک دوره دیگر کارگاه مبلغین کودک و نوجوان دفتر شروع بکار کرد و به جلسه سوم رسید و با چشم به هم زدنی جلسه آخر فرا خواهد رسید .
جایتان خالی است .
سنگر جمعه غنیمتی است که شما الحمدالله از ان به نحو احسن برای تبلیغ و ارشاد استفاده می کنید . یک کارگاه بزرگ با کودکان و نوجوانان سال ها قبل که هنور خاطرات شیرین کودکی را در وجود خود احساس می کنند .
مشهد آمدید هماهنگ کنید یک پنج شنبه میهمان شما باشیم هم در خانه و هم اجرا در کارگاه , انشاالله .
دست علی یارتون خدا نگهدارتون
تو قلب ما می مونه امید دیدارتون
ارادتمند محمد فخر اکبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد